- gammal tant med hål i huvudet

onsdag 16 november 2011

bordi Tjäderst.

sitter man nu...
ganska så bra har man det här faktiskt! =)
Fast det är en massa joxande kvar...
Å en liten vattenläcka...
Å en liten ommöblering...
Å lite elementsluftningar...
Å så, å så, å så...

Men bra är här iaf!
Jodå!
Å bättre blir det!
Då, sen, en annan gång...
När här är klart...
Å när här finns ved...
Jo, jäklar så najs det kommer att bli här med lite ved!
Då ska jag bo framför brasan!
Åh, så najs!
En dag...
Då vill jag grilla korv vareviga dag!
Åtminstone när grabbarna är hemma...
Så vill jag halstra en massa abborre med en fin karl!
Jo, nog blir det bra här på Tjäderstigen, här kommer jag nog att bo kvar!
Nå, nuså... Nu ska jag joxa lite, duscha lite och fixa lite tvätt.
Slog igång en kvällstvätt bara sådär, för att jag kan...
För man kan faktiskt göra så när man bor på Tjäderstigen!

1 kommentar:

  1. Jag måste säga att jag gillar dina teckningar, man ser verkligen vem det är!!! På sant!! /Mamma

    SvaraRadera