- gammal tant med hål i huvudet

torsdag 10 maj 2012

Fixar du bort granen om jag fixar en grill?

... var en fråga jag fick igår...
En väldigt bra deal tycker jag!
Granen är min gamla julgran som har råkats ligga kvar på min balkong nu ett tag.
Men inte nå mer!
Nu står där en grill istället :D
En grill som jag fick igår av min fantastiskt behändiga kärleksherre.
Han är som så fin min herre!
Å fint blev det på min balkong utan granen!
Eller fint och fint...
Jag har inte så mycket på min balkong...
Ett fult golv, ett trasigt badrumsskåp och två stycken ärvda plaststolar...
Å en grill!
Grillen är fin!
Den grillade vi på igår och så skola vi även göra imorgon!
Jawohl!
Tjoff! Så brann den granen upp...
Jao, jao.

Are brann nästan också upp härom dagen- i feber!

Vidar har lite färre tänder nu än sist...
Jå, nå, det är väl ungefär vad som har skett på Tjäderstigen...
Nu ska jag göra middag, sen joxa, sen lägga apor och sen vete fan vad som sker?
Kanske sömn, kanske film, kanske datormobilbildstädning, kanske upphängning av lamellgardiner, kanske, kanske, kanske, kanske, maybe.

4 kommentarer:

  1. Snäll karl, och vilka härliga Barn :-)

    SvaraRadera
  2. Jo Geka! Nu kan ni komma hit och äta grillat nån dag! :D

    SvaraRadera
  3. Ja vi får ta och göra det =) Och så väntar vi ju på att ni ska komma och spana in rosviks snyggaste hus också, hehe..

    SvaraRadera
  4. Ja, absolut Geka!
    Om en vecka har jag semester... ^^

    SvaraRadera