- gammal tant med hål i huvudet

fredag 5 september 2014

Oj


Dem där återblicken...
Som jag började med en gång. Återblicken av mitt 2013.
Den är här nu. Slutet av mitt 2013.
Idag passar bra, för jag borde egentligen slipa, spackla, läsa politik och utbilda mig själv i ölbryggning.
Så jo, här kommer den.
September:

I September for vi till Stockholm och såg på Tomahawk!
Helt fantastiskt bra var de. Mike Pattons röst är bombastisk!
Hoppas att jag får uppleva han med Faith No More någon dag, det skulle göra mig gott.


Sen blev det lite joxande på Tjäderstigen.




Jag var under attack!
Av lilla Hugo.

Det uppenbarades en lustig bild i min kaffekopp.

Ja, jo, Det var September.
Oktober:

I Oktober fick jag skrapa bilrutan och ute var det mörkt.
Inne på Tjäderstigen joxades det en hel del.


 

 

 

 

Johan gjorde mat

 

 

 

 

 

Å det gjorde även jag. 

 

 

 

 

 

Typ matmuffins, torsk med nötspenat å glass.
Jag föredrar min mans mat.
Sen gjorde vi nog inget mer i Oktober.

November:

I November var det halloween. Jag bakade julgodis och köpte en ny duk.

 

 

 

 


 

 

 

 


 
 Ja, jo, vi joxade lite i köket också, å så for vi till Stockholm och såg på Sabbath.

 

 


Jå. å sen blev det:
December:

Å just nu är jag så jävla less på att sitta här å muppblogga.
Det känns lite som att mitt sinne försöker bryta sig ut ur huvudet, så må detta gå fort som fan.
Så. I december var det  korv, möbelmontering, födelsedagskalas, julklappspyssel, julgran, julafton och nyår.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hejdå. Nu ska jag bort!
från datorn alltså. Inte bort från Tjäderstigen.
poff!

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar