- gammal tant med hål i huvudet

torsdag 28 oktober 2010

Rubiks kub...

ska jag ju givetvis köpa i julklapp! 
Skulle kunna köpa den till mig själv, men det gör jag inte!
Jag köper den till grabbarna så tar jag den sen av dom! Evil mom!
Ska även köpa Labyrint spelet åt dom, för det har jag velat ha i flera år! : D
Undra om grabbarna skulle vilja ha en ny hårddisk i julklapp också? Moahahahaha...... ;)
Fast nu skojjas jag bara, jag är inte så elak, bara litegrann i smyg, för jag SKA köpa kuben och jag SKA köpa Labyrint...
Frågan är ju nu bara vem som ska få vad? Ahhh, det är fan svårt att köpa julklappar och få det rättvist... :/
Hur man än försöker så blir det bara FAIL FAIL FAIL...
Nåja, Labyrint spelet köper jag tillsammans, sen får en kuben och en får Rubiks Twist, frågan kvarstår ju ändå... Vem ska få vad?
Jahh, di barna, di barna, svåra att ha, men omöjliga att vara utan! <3 
En sak som är säker är då att de ska få Den Försvunna Diamanten och det vet jag att de kommer att bli jätteglada för!
Ska sätta mig och göra en julklappsbeställning senare idag, det gäller att börja i tid om man ska ha råd att få ihop en fin julklappshög under granen...
Shit så jag längtar efter mina två små! Jag längtar så det gör ont i hela kroppen, faktiskt, på sant!
Imorgon kommer dom! Imorgon blir mamman hel igen!
Grabbarna vid middagsbordet <3
                                     
Håhå, jaja, om mamman skulle sätta sig med en kopp kaffe dårå och kolla lite film?
Mamman är nämligen hemma idag för hon är inte riktigt i form...
Vad hon lider av vet hon inte riktigt, men hennes kropp är helt matt, hennes rygg värker, hon fryser och känner sig allmänt ur fas...
Feber- kanske? Hon har inte tagit någon temperaturmätning eftersom hon bara har hittat grabbarnas stjärttermometer... Iofs har hon inte sökt så aktivt efter muntermometern... Spela roll lixom, antingen har hon feber eller så har hon inte feber...
En sak som är säker i alla fall är att hon är riktigt, riktigt, riktigt snygg i håret!










Hemligheten är att sova med ett gäng hårspännen i håret hela natten, sen är det en fördel om man rör sig rätt mycket när man sover också...

Jopp, jopp, nu blir det kaffe och film, ska se bort mina skitfilmer så jag får mer plats på hårddisken! Igår såg jag bort Edge of darkness, huga så den sööög! Har fått se den i många episoder eftersom jag alltid har lyckats somna direkt jag slått på den... Men nu är det borta! Väck! Poff! Nu behöver jag aldrig mer se den och det känns skönt!
Sen såg jag och min söta lillasyster The Blind Side igår, den var bättre!
Det är bra som fan att bo granne med lillsyrran faktiskt! Då har man nån att bjuda på middag, kaffe och se film med, eller bara allmänt jiddra! Längtar till hon ska bjuda på middag här nån dag för hon har nämligen lovat att göra Bullens Pilsnerkorv! :p
Jag avslutar med ett litet mattips!
För att få en lite roligare och finare form på sin franskaskiva så kan man knosa in den ordentligt i en full fryslåda... Man måste riktigt knosa och trycka ner den på sin plats, så vips! Har man gjort sig ett säreget stycke formfranska!
 
 Fast det var ju inte alls dagens avslut, för jag har ju inte presenterat dagens vissa ännu! Shame om me lixom!
Så dagens visa får idag bli this one  Inte för att det är den bästa låten lr så med Hole, men för att jag är inne i en Hole lyssnar period av rang och det var första låten som ploppade upp på Youtube, å dålig är den ju icket så, vassego : )




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar