- gammal tant med hål i huvudet

torsdag 23 juni 2011

Oj

så länge sen jag var uti bloggen...
Men så kan det bli...
Funderar lite idag... Funderar på vad jag ska köpa för TV, vad jag ska köpa för förstärkare och vad för TV bänk jag ska ha... Hmmm.... Nu jävlar ska jag shoppa. Skönt känns det!
Sen funderar jag på vad för sorts tårta jag ska baka till midsommar...
De har sett ganska lika ut de senaste åren, det är tråkigt... Så i år måste jag göra nån annan sort...


Så har de sett ut de två senaste åren, nästan likadana ju, det är ju inte så roligt... :(
Fast jordgubbar måste jag ha... Å rabarber som fyllning! Å en massa grädde! :P
Nå, får bestämma mig snart, tror jag har ganska bra koll på vad det kommer att bli i alla fall...
Midsommar i morgon ju! Hoppas vi får bra väder då...
Annars då?? Joo, bra som vanligt...

Johodå!
Å nu knackar det backi dörren!
Det var Maja, hon skulle inte stanna...
Så jag passade på att leka lite monster med grabbarna och hälla upp en kaffetår när jag nu ändå reste mig...
Har fått fixat min dator lite igår, det är ju bra, nu kan jag ha framme två flikar när jag surfar och lägga in bilder från telefon, det känns bra!
Bra, bra, bra, tänk att allt kan vara så bra!
Öh, bilder ja, jag måste ju lägga in bilder...







Jo, det blev några bilder... Men det är för att jag är så bildad! ;p
Å mer bilder har jag ju, ojojoj, som dom här tex. Måste ju visa bilder när vi kramas med bebis...




Å kanske lite bilder från när vi tvättade blålvon?...


Joo, men nu ska jag sluta att lägga in bilder. Jag ska sluta blogga också för Vidar vill ta ett bad och mamman vill ha mer kaffe. Are vet jag inte riktigt vad han vill, men säkert vill han göra nånting...
Tänk, så gott det är med kaffe! Vilken tur att det finns...
Tänk om man hade levat innan kaffet fanns :O
Fast det kanske man gjorde?
Säkert var jag inte så glad då...
Nää, säkert var jag mest grinig och sur... :/

Jaja, nåmen, ha det!

3 kommentarer:

  1. Söt trjöja Hugo hade "Lilleman"

    SvaraRadera
  2. Jo den tröjan är söt! :)
    Vilken min Hugo hade på kortet med han och Vidar, haha!
    och dina barn är så otroligt söta Jempa! :)

    SvaraRadera
  3. Haha, jo, han ser nästan lite eljest ut på den bilden... ;p Fast söt!
    Jo, dom är helt fantastiskt söta mina små, nog kan vi göra fina barn i vår familj! :D

    SvaraRadera