- gammal tant med hål i huvudet

onsdag 13 juli 2011

Yey

Jempa har semester!
Jempa är mycket glad över att ha semester!
Jempa dricker kaffe...
Ja, det är väl ungefär vad som händer just nu...
Grabbarna leker nå kul på Vidars rum och mamman funderar på vad som ska hittas på...
Jag kommer inte på nå... :/
Kanske vi far ner på stan och köper en ny mobil?
Så kan vi luncha på Myggan och hänga lite på Gallerian också...
Eller drar vi kanske ut i skogen? Då kan vi grilla pinnbröd och korv till lunch...
Eller drar vi oss kanske till Tjäderstigen?
Ja, jag vet då fasen int´...
Kanske vi sitter här och funderar hela dan?
Näfan, nog kommer jag snart på nåt.
Det var längesen vi var på Centrum och klättrade i träd... Det kan man ju alltid göra!
Fast jag har lite ont i ryggen, för jag ramlade igår... Poff, inne i lägenheten... :(
Skulle ta fram strumpor till grabbarna å så tjoff så hamnade jag på golvet... :/
Fick blåmärke på armen och ont i knä, rygg och nacke...
Fast ryggen och nacken känns mycket bättre idag för jag fick massage igår.
Den tackar jag för!
Tog ont men såg rätt fint ut igår ändå...

Min arma arm idag, lite blåare och rätt så svullen... :/
Johrå, såh ähre...
Nä, nu....

Nu vet jag inte?
Men nånting i alla fall...
Nånting ska vi ta å hitt på.

Dagens visa, lr ska man kanske skriva månadens visa för jag är visst inte så bloggig nuförtin...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar