- gammal tant med hål i huvudet

onsdag 26 september 2012

snart är det vinter...

då blir det knas... :/
Då kommer kylan, isen och snön.
Usch!
Hilfe!
Jag vill inte!
Jag behöver köpa en varm jacka...
Å täckbyxor...
Å handskar, skor och mössa!
Annars kommer mitt liv att ta slut.
Jag klarar inte att gå uschligt klädd en till vinter, nein, nein!
Inte heller har jag råd att köpa alla dessa kläder som behövs för att inte måsta dö...
Jo... Näe...
Det är knas :/
Vintern är knas!
Kylan är knas!
Snart är även jag knas...
När kylan har kommit.
Om jag har tur slipper jag dö iaf...
Jag kanske blir inlagd på intensiven just innan det hinner ske?
Jag hoppas det, för jag vill inte dö...
Inte nu.
Inte i år.
Ej heller nästa år.






    USCHA! USCHA! USCHA! USCHA! USCHA! USCHA! USCHA! USCHA! USCHA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar