- gammal tant med hål i huvudet

söndag 15 december 2013

Såja.


Nu har vi haft kalas. 
Det gick bra. 
Även fast jag har glömt att förnya min bokstavsmedicin och nu är utan. 
Jag trodde att jag skulle kunna komma att tuppa av i tröttdöden, men näe. I didnt. 
Det gick faktiskt bra!
Å Vidar är gammal. 
Han vill börja boxas har han sagt idag. 
Sen valde han Rocky som lördagsfilm. 
Undra om de har nån barnboxning i Kalix? Det må undersökas, ja, det må det verkligen. 
Nu ska jag rena mig med en dusch och sen lägga in mig på sömnavdelningen. 
Det blir fasen bra. Blev uppe till klockan hundra för att fixa allt färdigt till kalaset idag. 
Ah, väggord. Det är nästan lag på att ha väggord. Vi har inga väggord. Vi har tre bokstäver på en hylla och en textskylt på toadörren. 
Kanske vi måste ordna en skylt till sovrummet där det står sömnavdelning. 
Fast på dörren då. Så det blir ju ändå inget väggord. 
Eller kanske sovsal?
Eller sömnmedicinsk avdelning?
Äh. Om jag skulle gå och ta min dusch nu. 
Så jag får sova sen. 
Imorgon är här kalas!
Igen. 
För de vuxna folket. 








Vidar ville ha en Mariotårta. 
Jag är ingen fantastiskt tårtkonstnär, men jag måste säga att jag gillar min idé skarpt!
Med tårtan alltså. 
Mario goes brutal. 
Mario mejar ner alla fiender med sin K-pist och får 8 extraliv. 
Jo. I like. 
Egentligen hade jag velat ha lite kulsår och blodpölar också. Men jag fick hejda mig. 
Jajanå. Ett till gäng bilder då. Bara för att jag har ADD och inte vet när det är dags att sluta. Sen sömn. Förhoppningsvis. 
Godnatt. 
Alla barn måste få med sig godis hem när de har varit på kalas. Allt annat lämnar en besk eftersmak. Det har jag läst. På familjeliv...
Så jag pulade ner 4 st godisar i vardera påse. Men sen fick de tatueringar, penna, sudd och jox istället. Det är fasen mycket nyttigare. Å jag är nyttigheternas herre!
Justfan. Bilder var det. Inte text. Jag ska ju sova. Inte skriva. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar