- gammal tant med hål i huvudet

onsdag 9 april 2014

Tjim tjom

Återblicksjäveln.
Av mitt 2013.
Den är här nu.

Maj

Vi for på huggormssafari och fick se massor av huggormar.

Storasyster fyllde år så jag gjorde en tårta

Jag fortsatte att renovera förrådet


Are fyllde år, så vi överraskningsrenoverade hans rum










Vi drack skogskaffe

Badade

Å såg en ren

Juni

I juni hittade vi en gammal fjärilslarv inknosad i våra skogsgrejer när vi tog ut dom från förrådet.

Jag träffade en pudel

Jag tappade ut komposten

Jag la nytt golv på balkongen


Å så fick vi jordgubbar 

Juli

Vi buteljerade öl

For till Skagsudden


Lade matta i Johans studio


Vi tog en liten nöjestripp. Först till världens längsta linbana i Mensträsk. Sen till typ Skellefteå tror jag, å så tältade vi någerst kring Vindelälven



Ja, jo. Nu ids jag inte återblicka nå mer.
Nu vill jag se film ist.






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar