- gammal tant med hål i huvudet

fredag 8 april 2011

saknar...

usch så jag saknar Krille idag... :(
Har varit och hälsat på han på graven, jag är inte så bra på att fara dit... Jag gillar inte att vara där... :/
Men men...
Tio år sen idag som han gick bort, TIO år! Det är ju faktiskt jätte länge sen, fast det känns inte som det...
Kanske för att Krille var en så otroligt underbar liten varelse, jo, det var han. Helt fantastiskt underbar!
Åh, så jag skulle vilja ha tillbaks han, snosa och kramas!
Å retas såklart! :P  För det var riktigt kul att reta Krille...
Allt var riktigt kul med Krille, en sån vän saknar jag... Tänk att man var tillsammans i stort sett varje dag och blev aldrig less! Vi jobbade tom tillsammans... Å hur kul som helst hade vi!
Nä, usch så jag saknar!
Att man inte kan få träffa han en gång till i alla fall. Jag skulle vilja göra det! Å ge den där sista kramen som man aldrig gjorde. Å berätta hur mycket jag älskar han.
Mest troligt så visste han det, men jag skulle ändå vilja få berätta det!
Nå, en dag får jag väl göra det...

Nå, nu ska jag ta mig en dusch i alla fall och sen lite vila för att sedan fördriva resten av min fredagskväll med annat folk som jag också tycker mycket om. Det blir nog bra.

Å glöm för fasen inte att berätta för folk ni tycker om att ni tycker om dom!
Å glöm för fasen inte heller att kramas! Det är viktigt att kramas, viktigt och bra!



Å självklart går ju dagens visa till Krille! En av hans absoluta favoritlåt blir det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar