- gammal tant med hål i huvudet

tisdag 22 mars 2011

Kärlek!

alltså, ibland får man kroppen fylld med lycka! Som när en av grabbarna tittar en i ögonen och de bara lyser av kärlek och säger- Mamma, jag älskar dig, jag tycker du är så snäll och fin. Då känns det som att man har lyckats! För det är ju det viktigaste av allt, att ens barn ska tycka om sig! Allt annat är lixom bara poff- oviktigt. Spelar ingen roll om man är kort och tjock. Om man har lite pengar och ful TV. Om man är trött, sjuk och ganska så o-vigolant. Det spelar ingen roll, för man blir så jävla glad!!!

Mina barn är bra på att säga att de älskar mig och andra bra saker, men ibland får de till det så där lite extra, så att det bara spritter till i hela kroppen av glädje!
Åhh, vad jag är glad i mina barn!
Åh, att jag är glad att de fortfarande vill komma och sova med mamman varje natt, trots att det är trångt i min lilla säng, å det klagar de över också, men ändå kommer de, varje natt! :D
Åh, vad glad jag är att de fortfarande vill ge puss och go varje dag jag lämnar dom på skolan och dagis!
Ja, vad vore Jempans liv utan grabbarna? Nicht gut!!!

Nä, nu måste nog mamman fortsätta städa här lite, måste ju städa fram sommaren och byta till sommargardiner! :D
Ist. för dagens visa så blir det idag några bilder på mina älsklingar! Å det är inte illa, för de är bättre än all musik i hela världen!

Det är inte alltid lätt att få till en schysst sommarbild på grabbarna tillsammans...
 
 
 
 Inte heller en snygg syskonbild...
 
 
 
 

 Ganska så söta ändå! :D
 Kastar in lite mera bilder, men sen MÅSTE jag ta tag i städet...!
 Fast nu börjar det ju vara dax för tretår... :p
 
Kusinerna för några år sen, snart kommer det en till kusin till gänget! :D

ps. Det viktigaste av allt är ju nu kanske inte att grabbarna tycker om en, det viktigaste är ju självklart att de har det bra! Men det känns bra som fan om de gillar sin mamma litegrann nu och då... :p
 

5 kommentarer:

  1. Nu finns du på min sida som länk. Hoppas det är ok! ;-) Har tänkt göra det förut, men måste ha glömt?! :-O

    SvaraRadera
  2. Joo, klart det är ok! :D
    Du finns redan på min, men jag har nog glömt att fråga... :O

    SvaraRadera
  3. Oj, måste man fråga? Jag som länkar era bloggar på alla möjliga konstiga sidor.. :S ooops... ;D

    SvaraRadera
  4. :O På en massa konstiga sidor??? Ooohhh, låter ju scary! :p

    SvaraRadera
  5. Jo det har jag sett, men det är mycket ok!
    Och Nej jag tror inte man måste fråga, men jag är ganska artig av mig, så gör det gärna först ;)

    SvaraRadera