- gammal tant med hål i huvudet

lördag 30 april 2011

vaHlbÅrGs -.-

yey!
I dag ska vi bränna bort vintern!
Brinn, brinn, brinn du fula vinter!
Stick och brinn och kom aldrig mer tillbaks!
Här brände jag och min familj ner vintern förra året. 

Hiho, nu har då min rara lillasyster vaknat, undra om hon är nå söt idag? Å undra om Hugo Boss Basilika är nå söt? Hmm, nog vill jag snosa lite idag känner jag!

Nå, nu ska vi snart bege oss ner på stan och köpa oss nå fotbollar och dra på Centrum en sväng och springa av oss... Var inne hela dagen igår då Are hade knas i halsen, men det verkar då ha gått till sig och har det inte det så får han väl vara domare så jag och Vidar får dra oss nå spring!

Nä, ha en härlig valborgs gott folk! Bränn bort all snö och is ni ser! Imorgon badar vi i sjön!

Dagens visa:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar