- gammal tant med hål i huvudet

torsdag 29 september 2011

janå...

nu blev det kväll...
Torsdagskväll...
I morgon är det alltså fredag.
Jaså, jaså, jaså, fredag...

Då ska vi bort och käka middag, fan så najs!
Jag älskar att bli bjuden på middag ju, jodå, det är som soft.
Å jag gillar soft.
Har fasen blivit bjuden på middag hela veckan :D
Aa, på måndag gjorde Are broccolisoppa, den åt vi även på tisdag å igår gjorde Vidar chili con carne som vi värmde från idag också.
Å så palt imorgon då! Fast den far vi bort och äter. Det är ännu bättre!
Men till helgen måste jag kocka... :/
Men vi ska göra pizza tillsammans, så jag behöver ju inte göra allt själv...
Brao, brao.
Å i lördags var jag ju bortbjuden på middag också!
Å det var då verkligen en bra middag, jajamensan, en bästmiddag kan man nog säga att det var... :D
I söndags fick jag göra middag själv... :/ Då blev det hårdbrödsmiddag. Med gravad lax.
Jomendå har jag klargjort mina senaste middagar.

I kväll var här hit en snubbe å kolla på lägenheten, den var bra sa han, den ville han ha.
Joo, så han skulle fara på HSB imorgon.
Hm, jag ska verkligen flytta nu...
Till Tjäderstigen.
Det blir nog säkert bra!
Fast helst skulle jag ju vilja flytta till ett annat land.
Kanske till Afrika?
Där finns så mycket roliga djur och så är där så varmt.
Jaja, äh, Tjäderstigen får duga.

Annars då?
Joo, typ bra... Har varit hemma med Are sen i tisdags. Jo, jag blev hemringd i tisdags efter frukostfikat, så så... Så har vi varit hemma sen dess.
Perkyld är han, med feber :(
Han har mest legat hela dagarna och nappat å spelat TV spel.
Fast idag har han varit uppe, vi fick lägenheten full av besökare så då vaknade han till liv.
Men glad har han ju inte varit... Å feber har han fortfarande, så vi blir hemma i morgon också.
Bra lön jag kommer att få... Nicht! Men men... What to do lixom.

Hmm, jag skulle behöva bra lön nu känner jag, för jag skulle vilja köpa mig ett kylskåp.
Ett stort kylskåp- med ismaskin ska det va.
Det måste jag ha när jag bor på Tjäderstigen känner jag...
Joo.
Om jag nu inte köper ett kylskåp med espressomaskin?
Men de är lite väl dyra...
  
Jaja nå...
Nu ska jag dra åt helvete.
Eller kanske se en serie?
Kaffe ska jag då göra i alla fall, sehr gut, sehr gut.

3 kommentarer: