- gammal tant med hål i huvudet

måndag 5 september 2011

så där ja...

då har jag gjort färdigt allt jag hade att göra den här veckan.
Smart...
Då har jag ju ingenting alls att göra resten av veckan... :/
Nä, det var inte så jävla smart...
Nåja, jag har fått städat i alla fall.
Dammsugit, vaskat, dammtorkat och svintoniserat tvättfaten.
Å tvättat.

Men alltså... Det känns fasen inte nå bra.
Det känns som tomt.
Jag vill ha lite stök!
Jag vill ha två apor som springer runt och låter illa och kletar smet överallt...
Näfan, jag känner att Jenny Depp har ploppat fram... :/
Hon den där gamla, tjocka och mycket fula tanten som tycker att det mesta här i livet är tråkigt!
Jofan, hon har ploppat fram.
Nåja, det var länge sen, så hon kan väl få husera här i veckan om hon nu så gärna vill det.
Hon brukar ju få gjort saker i alla fall.
Tråkiga saker.
Som att tvätta och städa...
Fast det har hon ju redan gjort.

Jaja, då får hon väl jobba!
Jo, imorgon ska hon jobba från klockan 6 till klockan 100.
Eller kanske inte från klockan 6 ändå...
Det klarar inte ens fröken Depp av.
Men hon kan jobba länge i alla fall.

Hon har då gjort mat så det räcker i typ hundra år.
Å all den maten tänker hon äta imorgon.
Hon har gjort crepes, äggröra och bacon, en massa sallad, broccoli å skit.
Så har hon förpackat vällingpulver i en liten burk också.
Så kom hon även på nu att hon minsann ska göra en korvbrödsmacka också.
Jo, hon ska fan äta som ett hollo i morgon.
Jaja, nog får hon säkert veckan här å gå ändå, den där Depp.
Om hon jobbar från klockan nånting till klockan hundra imorgon och på onsdag.
Kanske även på torsdag?
På fredag jobbar hon bara till klockan fyra, sen far hon hem och tvättar.
Nog för att hon redan har tvättat, men hon har tvättid på fredag kväll så hon kanske kan tvätta en massa sängkläder å så...
Jofan, så på lördag drar hon till Luleå och tröstshoppar järnet.
Jo, det gör hon.
Med sin lillasyster och med lilla Hugo.
Behöver köpa hundra nya kläder till grabbarna...
Å till sig själv också...
Sen far hon hem och typ...
Ja, jag vet fan inte vad hon gör på lördag kväll?
Kanske det behövs städas igen då?
Eller så kan hon frosta av frysen och rensa nåt avlopp!
Jaa, det kan hon fasen göra!
Sen är det äntligen söndag och då blir hon glad igen.
Glad som fan!

Dagens visa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar