- gammal tant med hål i huvudet

söndag 6 januari 2013

jonäe...

jag fortsätter!
Att dokumentera hela mitt spännande 2012...
Jao, jao.

April 2012
Det var en bra månad!
Jag åt, hälsade på mina föräldrar, uppvaktade Hugo, såg In Flames och träffade en massa djur...








I Maj kom solen!
Jag hade plats nummer 97 i nån telefonkö, jag visade herr Åkerman mitt träsk, jag startade grillen, vi var till skogen, Are fyllde år och fick en kamera...






Junijävel var fan bra!
Då vandrade vi längs Nationalälvleden, for på Metaltown, vi firade midsommar ute på Grundet och var allmänt bara ute kring skogar, badade och hade det bra!







...
.......
...
Jonäe...
Detta var fruktansvärt jobbigt!
Hur fan tänkte jag när jag kom på att jag skulle dokumentera ett helt år?
Jonäe...
Näe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar