- gammal tant med hål i huvudet

onsdag 5 mars 2014

Återkomsten...

av mitt 2013.
Den är här nu.

Februari:
Jag lämnade blod.

Jag tog på mig målarhatten och började måla sovrumsväggen.

Jag fick ögonkontakt med en vacker herre.

Jag drack en isle of Arran! Den är så jävla god.


Johan fyllde år, så jag bakade en tårta. Det är en säl som dricker öl.
Det är Johan som är sälen.

Jag såg på när Vidar lärde sig spela trummor.

Mars:
I mars åt vi halstrat.

Vi for till Stockholm och såg på High on Fire.

Försökte köpa Westvleteren 12 via systembolagets webblansering.
Det gick inget vidare :/
De 1488 flaskorna som fanns hann ta slut på typ noll sekunder.
De släpptes klockan 10.00. De var slut klockan 10.00.

Jag fick kaffe med ett hjärta <3

Jag fortsatte med att skapa oss en fondvägg. Hela väggen behövdes gnuggas med fuktig frotté för att få bort alla gamla limrester. Sen lackade jag väggen med tre varv.

 Jag bakade tårta. Med filurer. För att jag fyllde år.

Vidar gjorde mat.

 Vi la golv och monerade säng och byrå.

Jag blev tvungen att köpa hundmat på Coop. För man fick med en så fin påse på köpet!

Jonäe, jag vet inte. Nu blev jag less.
Tjoff, tjoff, så gör jag snabbt färdigt mars. Sen måste jag dra åt helvete.

Jag hackade lök.

 Det var påsk.

Å jag drack kaffe i sängen.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar