- gammal tant med hål i huvudet

lördag 13 november 2010

Bebis!

Tänk att snart får jag en bebis!
Inte kanske en helt egen då, men syrrans! Det blir ju nästan som min då... Vi bor ju grannar :)
Åhh, så jag längtar! Fatta så snosigt! Bebisar är ju det bästa jag vet! Eller där ljög jag, för mina barn är ju det bästa jag vet såklart! Fast dom är ju också bebisar!
Åh, tänk, snart fyller ju min minsta bebis 5 år! Ojoj, han börjar bli stor! En månad kvar prick tills det blir kalas! Ojoj, jag måste ju hinna bli frisk tills dess! Jag bara MÅSTE! Måste ju orka baka och fixa en fin tårta åt lillplutten!
Julfesten med jobbet lär jag ju missa, det känns lite trist faktiskt, så blev jag bjuden till Piteå på storfest, den missar jag också.... Tänk att allt kul ska hända när man är som skruttigast...
Jaja, jag får ta igen det!
Fast mitt vad det är kanske jag blir bra igen? Jag kanske inte behöver opereras, det vet jag ju inte ännu!
Jag kanske blir bra som fan redan idag? Eller imorgon? Jag tror fan det!Jopp, så blir det! Fan så nice!
Känner mig bättre i magen nu i alla fall efter tralala-pillren jag fick från Akuten igår, ska snart ner på Apoteket och hämta mig några till! Tror nog helgen här kommer att bli riktigt bra ändå! :D
Hiho...
Dagens visa
Ojojoj, den där Mike Patton skulle jag kunna äta upp!
Var är min Mike Patton? Fan så go karl! Hoh! Me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar