- gammal tant med hål i huvudet

lördag 6 november 2010

Vitt är fitt!

Å idag är det massor av vitt ute, det kommer bara mer och mer hela tiden...
Sitter och väntar på svar av min rara mor om någon därifrån kan hämta dit mig så jag kan ligga på deras soffa hela dan! Åhh, så skönt det skulle vara! Inte så långt att gå ändå, men jag blev som sugen på skjuts!
Åh, då skulle de ge mig mat och jag kan ligga och titta på Discovery :)
Tänk om jag hade varit pigg och glad idag? Då hade jag nog varit ute just nu och härjat i snön med två överlyckliga sötnosar! Det hade gjort mamman gott...
Fan, så jag saknar dom! Fan! Fan! Fan! FAN!
Har surrat med dom i telefon en sväng och de var jätteglada över snön!
Ja ojojoj, så söta barn jag har! Helt otroligt! Fan! Så söta!
Jojo, så är det.... Kanske jag tar och ringer till mor nu och hör vad som blir?
Dagens visa då... Det blir en gammal goding som min käre Krille lyssnade en hel del på! Eftersom min Krille egentligen skulle fylla år på måndag så får han dagens visa av mig såhär lite i förskott! Varsågod  Krillegubben! Fan, så jag saknar dig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar