- gammal tant med hål i huvudet

söndag 21 november 2010

pffft

Usch, nu blev det tyst... :(
Inte är det så kul när grabbarna far till far sin...
Fast livat har det varit idag, hoho, inte en tyst stund på hela dan, nästan så man har längtat lite i smyg tills grabbarna skulle till pappan, men nu räcker det med tystnad! Nu vill jag ha tillbaka grabbarna! Jag är lixom inte så hel utan mina bebisar :(
Jaha, på med nå spotify då så ska jag hänga upp lite julpynt... Middag skippar jag nog idag, middag känns trist, nä, julpynt och sen en film är nog planen... Om jag inte skiter i julpyntet och brygger mig en kanna kaffe och bara försoffar mig resten av kvällen, känner mig som orkeslös... Fast å andra sidan känns det som att jag måste hinna få lite juligt ifall det blir operation sen för då blir jag ju liggande ett tag... :/
Äh, fan så tråkigt allt blev nu, jag är en jävligt tråkig människa utan mina barn! Tråkigast i hela världen faktiskt!
Dagens visa är bra som fan i alla fall...
Hio...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar