- gammal tant med hål i huvudet

söndag 22 maj 2011

Söndag...

Tjo, söndag...
I dag blir det städ, jobb och promenad och handling, jawohl.
Behöver jobba eftersom jag var hemma hela förra veckan :(
Behöver städa för att här är så stökigt :(
Behöver handla för att jag har slut mat :(
Behöver promenera för att jag är så tjock :(
Dessutom åt jag tårta igår... Å jäkligt mycket mat!
Snygg tårta gjorde jag som vanligt ;p Japp, mycket fin...
 
 
Hundarna hos mamma och pappa hade också gjort fint igår. I sin lilla gård. Dom är ungefär lika bra på inredning som jag är på tårtbakning...


Jaja, nå, nu ska jag dricka kaffe och kanske äta lite så jag vaknar till liv och kan fara och jobba. Sen handla  så jag har mat hemma när grabbarna kommer till mig imorgon. Å så en lång promenad på det då, det blir nog bra. Japp, så gör jag.
Dagens visa.

4 kommentarer:

  1. och sen om du orkar får du gärna fixa mitt hår ;D

    SvaraRadera
  2. Självklart orkar jag det!

    SvaraRadera
  3. Den var skit snygg! Lätt att jag hade velat mumsa i mig en bit av den :)

    SvaraRadera