- gammal tant med hål i huvudet

onsdag 16 mars 2011

Who´s in tha house?

Are & Vidar is in tha house!!! :D
Fan så soft det känns! Jag är hel igen! Härligt, riktigt jävla härligt!
Åhh, så jag har saknat de små liven, är ju över en vecka sen de var hos mig nu, förutom en påhälsning i torsdags då, men det gick ju som så fort... :/
Men nu är dom här, å jag känner mig så glad!
Sover gör dom nu å mamman springer och kikar på dom med jämna mellanrum, tänk att nånting kan bli så sött! Helt perfekt! Jag vill bara snosa upp dom och bära omkring på dom i varsitt näshål känns det som! Joo, fasen så jag älskar mina två små busungar! Kärlek!
Drog myset direkt vi kom hem från jobb, skola och dagis idag. Av med ytterkläderna å så snörde vi oss i sängen i typ en kvart och jyrade, pussades och kramades innan det var dags för middag. Grabbarna hjälpte självklart till, det är så jäkla kul att laga middag med grabbarna, dom är ju som så duktiga! Ja, ojojoj, vilka grabbar jag har! Sen efter middan blev det duschning för grabbarna och lite massage med olja till Bolibompa, sen läste jag en bok och nu sover dom... Funderar på att snart gå och lägga mig själv faktiskt. Det är så mysigt att sova när grabbarna är här, för dom vill ju alltid komma och sova med mamman. :D

Fast riktigt än ska jag inte gå och sova, jag måste först koka lite ägg och städa ur skafferiet för där ser ut som jag vet inte vad... Usch en sån oordning där är, ändå inte så länge sen jag städade där men nog har det hunnit röras om en hel del... Nåja, det är ju i alla fall inte smuligt och grisigt där, men man hittar absolut ingenting, vilket gör att man köper hem en massa saker som man redan har hemma vilket gör att det blir ännu stökigare där... Nåja, det är väl inget att sitta å gnälla över, det är väl bara att dra igång ett städ så där blir fint igen. Jawohl, ett skafferistäd och en kaffetår coming up snart dårå...
Skulle behöva boka mig nån tvättid också, å fixa i ordning en massa papper så jag får mig nå pengar för nå gamla vab- dagar jag har haft här tidigare. Nå, jag får nog fixa det också innan jag går och lägger mig.

Nä, det var väl allt... Nu ska jag blåsa rent i skafferiet och bara fortsätta känna mig pigg och glad!
Vidar skär till lite gurka...
Are fixar sellerin...
Å Vidar går lös på broccolin...
Å Are fixar tomaten, medan Vidar håller koll på kastrullen...

Dagens visa då... Bra som fan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar