- gammal tant med hål i huvudet

söndag 6 mars 2011

tjoo

men daaah, så skönt det var att sätta sig med en kaffeläcka! :D
Vidar har gjort kaffe till mig och nu sitter han i badet, Are sitter här bredvid och ser på TV.
Sen blir det middag innan de ska iväg till pappan... :(
Usch, så tråkigt! Usch, usch, usch!
Nå, det blir rätt skönt att vila kväll ikväll ändå, jag är rätt så slut, har varit en ruschig helg...
Igår drog vi till skridsko plan så grabbarna fick skrilla sig en sväng, sen hem och dammsuga, vaska, dammtorka och steka plättar i massor! Var barnvakt en sväng till syrrans små gullungar, så hann syrran komma hit lagom till middan också, å självklart kom lillasyster i samma veva :p, så en hel del plättar blev det... Joho, sen hann jag tvätta typ tusen tvättmaskiner också, eller sex kanske det var, men det kändes som tusen... Tvätta är fan inte kul! Eller tvätta funkar väl, men att vika in skiten sen suger...
Jaja, nu är det gjort i alla fall, å det är ju skönt som fan! :D
Idag har vi inte gjort så mycket, men jag känner mig ändå helt slut... Kanske är det åldern?
Vi har varit ner på isen så grabbarna fick skidra, men sen har vi bara varit hemma, å käkat, å badat, å myst.
Jaja, blir nog badet ikväll, sen ska jag nog bara luta mig med en bok i soffan tills jag går och sover! Eller kanske se nå serier med syrran?
Blir en ruschig vecka sen och det är ju bra som fan för då går tiden fort tills jag får träffa mina grabbar igen! :D
Fan att jag inte köpte hem nå söndagstidningar! Varför gjorde jag inte det när vi ändå var runt stan? WHY?! :(  Fan, söndagstidningar hade ju varit najs! Till badet.. Jaja, kanske får fara ner å köpa när jag far med grabbarna sen, om jag ids... Fast det gör jag nog inte... Fast kanske ändå?
Jaja, de får jag se sen, nu har båda badat klart och här dax för middag!
 
                                                                                         
Hiho,
Dagens visa då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar