- gammal tant med hål i huvudet

söndag 2 januari 2011

bah

Här blev det tyst...
Tror jag tar mig badet- länge... Sen ska jag gå och sova- tror jag...
Bilvärmaren är ställt in på 6.04... Hoh, vi får väl se hur det går, men i morgon måste jag vara tidigt på jobbet, jopp jopp...
Undra om det är nån på jobbet i morgon? Risken är väl ganska stor att jag är där ensam, tror de flesta är lediga tills den tionde... Kanske skulle behöva föra över nå ny musik till telefon så jag har att lyssna på i morgon, eller inte ny som i ny, bara ny för telefon...
Vad ska jag lyssna på i badet då?
Hmmm.....
Tror det får bli min mojsiga spotify lista faktiskt...Denna lista då alltså, bra bra...
Joo, det blir nog bra med ett långbad känner jag, med bra musik, tända ljus och massor med varmt vatten.
Sen swoosh ner i sängen
Ner i sängen och vänta på att det ska bli torsdag...

Dagens visa får bli en visa från min mojsiga spotify lista, fast egentligen tycker jag mycket bättre om dagens visa när det är Velvet Underground som framför den... Men nu får det bli den här i alla fall...

 Tjo hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar