- gammal tant med hål i huvudet

fredag 7 januari 2011

Te, aceton och en störning i psyket...

Hej datorn, läget?
Har absolut nada att blogga om idag...  Som vanligt alltså...
Men ändå bloggar jag.
Stört! :/
(å då menar jag inte stört som i stört- på störten- genast, utan stört som i stört- psykiskt stört, alltså en störning i psyket)
Jeje...

Sitter och väntar på te främmande, det blir najs :D
Har ätit min medicin idag, det är ju bra...
Jag har inte vunnit i "Den Försvunna Diamanten" idag, det var ju mindre bra... :/
Nä, annars är väl allt som vanligt...
Jag har varmt i lägenheten, jag har duschat, jag har diskat, jag har gjort kaffe och jag är fortfarande kort och singel... Fast singel vill jag ju vara nu, så det är ju bra :) Men jag skulle gärna vilja vara lite längre...
Svårt att bli längre...
Det funkar då inte att sträcka på sig i alla fall för varje gång jag sträcker på mig så somnar jag ju... Kanske är det därför jag är så kort?

Nä, kanske jag tar fram lite aceton nu så kanske jag hinner få fina naglar tills vi ska dricka te? Jafan, klart det är så jag ska göra, hoh, lite snygg jag kommer att bli då! Eller nå...

                  Strukturformel för aceton...
















                                                              


















 Dagens visa...

5 kommentarer:

  1. Jag ska också bara skriva ett onödigt blogginlägg så kommer jag sen! :)

    SvaraRadera
  2. Menar du att mitt inlägg var onödigt? xD

    SvaraRadera
  3. hehe ops..! men du skrev ju att du hade absolut nada att blogga om, å ändå blogga du. Hur onödigt är inte det lixom?? :D

    SvaraRadera
  4. haha, jaja, det var önödigt... :/

    SvaraRadera
  5. ...lite onödigt att stava onödigt med två ö:n också... ^^

    SvaraRadera