- gammal tant med hål i huvudet

lördag 29 januari 2011

Ööööh!

Mellanlandar i mitt hem just en sväng bara... Ska snart gå över till syrran och hjälpa till att hamra ihop en hyllgrej, sen vidare iväg...
Blev väckt av telefon idag- gymdags var det! Fan så najs det var, skönt som fan! Sen hem å duscha å sen ner på stan där jag blev bjuden på lunch, oxå najs som fan!
Sen har jag skottat parkeringen och sopat av volvon så nu mår han ganska bra! För det är en han min volvo! Aldrig att det skulle ryka så förskräckligt ur avgasröret om det vore en hon... Näääe...
Skottade fram syrrans bil en sväng också, det var fan inte lätt kan jag ju säga...
Sådär ja, nu börjar man se att det är en bil och inte och inte bara en snöhög som stått där...
Å min Blålvo har fått det så fint oxå...
Ohh, ja, nu trivs dom!

Jao, och annars är väl allt som vanligt tror jag...
Hmm, ids inte skriva nå mer kom jag just på, så jag slutar väl då...
Kastar in lite bilder ist.

Bakade lite igår, men hann inte vänta på att glasyren skulle stelna så den rann lixom av kakan... Men det gör inget, bara att skeda upp! God var det faktiskt! På sant! Även om det var jag som gjorde den! : D
Syrran kom över med hembakibröd och annat gott här en kväll när jag kom hem från jobbet, det gillas! Hon fick hembakibröd av mig dagen innan, så man kan nog säga att vi är lika snälla... :D

Syrran är liiite inne i  Sons Of Anarchy...


SAKNAR!!! SAKNAR!!! SAKNAR!!! SAKNAR!!! SAKNAR!!!



Jaja, nä, nu ska jag ta fram hammaren...
Sen ikväll ska jag dra fram TV bänken och byta till min bättre ljudkabel till DVD:n, lägga mig på soffan, öka volymen och bara ligga i 82 minuter och lyssna på Godsmack Live DVD. Det vill jag göra och det SKA jag göra! Härligt! Åhhh, fan så underbart det kommer att bli känner jag! :D
Kanske dricka lite kaffe och äta lite från min kaka till oxå...

Jepp, dagens visa blir ju då självklart Godsmack, vad annars?
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar