- gammal tant med hål i huvudet

söndag 27 februari 2011

Guten Morgen

oj, jag skenade visst...
På min sovning...
Men skönt var det! Ojojoj, kanske jag orkar nåt i dag då? Typ handla i alla fall, jaa, det måste jag ju göra typ nuuu, för sen kommer dom ju! Mina små! Som jag längtat efter i en hel vecka, fast Are har jag ju fått ha hemma hos mig i två dagar i alla fall och Vidar har jag ju fått ha på middag, men.... Det räcker lixom inte!

Men nu, snart! Fan så najs!!! :D
å nu måste jag planera middagar.... Hmmm, jag är ju inte så bra på att planera... Plättar ville grabbarna ha, men jag tror vi sparar på det till helgen faktiskt.
Nä, jag tror vi kör på typ korvstroganoff eller kanske en fisksoppa, hmmm, äh, inte vet jag, å orka sitta här och fundera.... :p
Lasagne! Jaaa, jag är fan sugen på lasagne!
Jaja... 
Hmm, nää, ids nog inte skriva just nå mer, för jag måste ju göra mig redo för handling å så...
fast alltså, fisksoppa är ju fan gott...

Nåja, dagens visa då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar