- gammal tant med hål i huvudet

torsdag 30 september 2010

Sprängd...

av trötthet är jag... Ska nart sova mig en sväng! Kör övertid i veckan har jag bestämt mig för, det är inte så kul... Kul är det däremot att vara i skogen! Det var vi i helgen, jag, grabbarna och morbror...                    
Många spännande saker fick vi vara med om... 
Vi såg en padda, den var stor och den frös jättemycket...  Den hade sökt sig till solen för att få lite värme, men jag fick hjälpa den och värma stackaren med händerna. Den blev glad då tror jag. Det skulle då jag ha blivit iallafall! Tror jag fick en vän för livet där faktiskt!
Vi såg en stor röd svamp- den såg mycket god ut!
Mamman ramlade- poff- raklång ner på backen... Det såg nog roligare ut än vad det var för jag fick ont i stjärten...
Vidar ramlade ner i sjön- det såg roligt ut!
Sen hände det väl inte så mycket mer... Vi såg massor med gren-horn och vi grillade en massa pinnbröd och korv... En anakonda såg vi också, den var jättestor!

Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu...
Jag har fortfarande en ful mage...
Jag är lika trött som vanligt...
Inte har jag blivit nå längre heller...
Fattig är jag- och fortfarande singel...      


Mamman äter svamp...

Vidar har ramlat i sjön...

Min nya vän!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar