- gammal tant med hål i huvudet

fredag 10 september 2010

Städning...

är kul...

Har försökt att få igång en städning hela dan nu och vad kan väl vara mer effektivt när man städar än att hälla upp sig en kopp kaffe och skaffa sig en blogg?
Inte för att jag nu är nån bloggerska men det är i alla fall roligare att skriva dator än att städa...
Så här är jag nu... Framför datorn... Håhå jaja, en sak som är säkert iaf. är att jag måste få städat till kl. 20.00 prick, för då ska det ses idol!

Fast jag måste ju inte städa allt idag ändå, nu har det ju blivit så sent och jag ska hinna ta badet ikväll, så det skiter sig ändå... Tyvärr... Men man kan ju inte hinna allt hela tiden...

Fast jag måste däremot hinna påslakanisera och örngottisera grabbarnas täcken och kuddar, annars blir det knas när de ska sova, jag måste hinna fixa mer kaffe för det tog just slut, så måste jag säkert hinna nånting annat oxå men vad har jag tyvärr glömt bort...

Fast egentligen behöver jag ju inte hinna allt innan kl 20.00 efterssom grabbarna gärna får stanna uppe med mamman ikväll och se på idol!

Joo jo, detta var mycket intressant vetande, så intressant att jag hoppas att hela världen hittar sig hit så de får in lite tråkighet i sina säkert alldeles för lyckliga liv... Jo, så är det...

Men nu, shit OMG så klockan tickar! Nästan bara en halv timme kvar tills allt måste vara färdigt, så jag kanske ändå måste göra ett ryck med vad det nu var jag skulle göra... Alltså kaffetillverkande är ju prio ett, sen kanske jag hinner fixa grabbarnas sängar, sen ska jag nog bara springa omkring i nån sorts helt onödig panikstress tills jag har missat halva början av idol för det är nämligen så jag brukar göra...

2 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN!
    Det var då på tiden att du började blogga!
    Underbart!
    <3

    SvaraRadera
  2. Åhh, Anna, det är för din skull jag gör det här!
    För att jag älskar dig!
    <3

    SvaraRadera