- gammal tant med hål i huvudet

måndag 15 augusti 2011

Att jag har det bra...

...för jag har blivit bjuden på middag idag!
Å inte av vem som helst, nää, utan av lill- Per! :D
Så jäkla duktig grabb jag har, johodå.
man måste äta då...
 
mamman har det bra...


Det är viktigt att smaka på allt...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gott var det!
Å gott skulle det vara nu med en kaffetår känner jag så det ska jag slå på innan syster kommer hit.
Å najs skulle det vara att se lite gamla Halloween filmer känner jag också, åtminstone de två första...
Grymt sugen blev jag på dom!
Nåja, det får bli när jag har köpt ny TV och det har blivit lite mörkare ute...
Härligt!
Då måste jag nog även se Psycho, Amityville Horror och Children of the Corn...
Jooo, det blir fan najs!
Men nu ska jag göra kaffe...
Dagens visa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar