- gammal tant med hål i huvudet

måndag 22 augusti 2011

help, hilfe, help!

Min syster vill inte vara med mig nå mer...
För hon tycker att jag är töntig :(
Bara för att jag råkades promenera till träsket idag.
Själv.
Å för att jag i träsket råkades surra lite med en groda.
Å titta på kopulerande trollsländor...
Jag tror att dom kopulerade i alla fall...
För dom var på varann...
Men säker är jag ju inte, de kanske bara kramades?
Säkert var dom kära i alla fall, de såg kära ut.
Men inte är jag väl töntig för det?
Eller är jag kanske det?
Hmm...
Men det var ju nu lixom inte tänkt att jag skulle gå till träsket, jag tänkte bara gå på en planlös liten promenad när jag gick hem från jobbet, å helt plötsligt så var jag bara där. I träsket.
Det kan bli så när man har riktigt bra musik i lurarna...
Jajanå, jag gillar ju träsket och det var jävligt najs att komma sig dit en sväng!
Jofan, träsket är fint!
Å när jag skulle gå hem från träsket så fick jag syn på nånting cozy som jag aldrig sett förr, en skitfin stig på andra sidan vägen, så dit blev jag tvungen att gå och kolla lite!
Oj, så fint, men så kom jag fram till en stuga så då fick jag vända...  Lite glad jag skulle vara om jag hade den stugan!
Jajanå, töntig eller ej, jag fick mig ju en flertimmarspromenad i alla fall!Men nu ska jag tönta i mig nå kaffe lite snabbt och kasta mig i duschen så vi kan se lite serie sen, jag, syster och Hugo.
Om hon nu vill va med mig...

Dagens visa whop whop whop

2 kommentarer:

  1. Vad fint du har skrivit o fotat! Men inte ska du hålla på o promenera ensam i skogen, kan ju hända vad som helst....Jag som var så promenadsugen igår, hade gärna följt med! /mamma

    SvaraRadera
  2. joo, det finns många faror i skogen! Särskilt i träsket... Du kan få följa med nästa gång jag går till träsket kära mor, men då måste du lova att vara tyst och inte gnälla att det är tråkigt om jag vill sitta och se på kopulerande insekter en stund!

    SvaraRadera