- gammal tant med hål i huvudet

måndag 1 augusti 2011

Ey!

Fortfarande semester...  Att jag har det bra! =D
Jag gillar ju som skog... Å mat... Å vin... Å hav... Å sjö... Å träsk! 
Japp...
Får se vad som händer imorrn...? Kanske skog, kanske bad? Mat blir det i alla fall... Å kaffe.
Jo, just det, jag har ju köpt TV- bänk! Hoh, nu är det bara TV:n kvar...
Inte den bästa Tv bänken dock... Men den får duga...
Så har jag blivit med lugg...
Inte det bästa heller, men men... Det är kul att klippa hår ibland...
Så har jag klantat mig också... :/
Svisch, swooff, poff sa det tidigare idag när jag skulle ha upp porslin i skåpet...

Joo, jag fick lite porslin på golvet ist... Å på bänken... Typ två glas, tre muggar och nå fat gick i spillror ...
Jaja, det är sånt som händer... Det kanske inte är så kul men vad kan man göra åt det?
Hepp.

Nu ska jag nog lägga mig för Are har lagt sig i min säng... Ska bara gå förbi Vidars rum och se om han råkas vakna och också vill komma till mammans säng... Då får jag det bra. Mitt mellan grabbarna. Joo, där gillar jag att va.

Dagens visa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar