- gammal tant med hål i huvudet

onsdag 3 augusti 2011

bra dag idag ändå...

jofan...
Har ju fått en teckning...
Den var fin! Jag blev glad.
Så har vi ju vart på campingen...
Det var kul, jag drack kaffe.
Så har vi ju vart på stan...
Det var kul, jag fick handlat mat.
Så har vi vart på Tjäderstigen...
Det var kul, där fick vi mat.
Så har vi vart i träsket...
Det var kul, det är det alltid och jag fick en ny kompis...
 
 
Sen har bebis varit hit och badat...
Det var kul, bebis är söt!
Så, joo, en bra dag har man haft och det är ju aldrig fel...
Nu blir det kaffe och soppa med lillasyster...
För jag blev hungrig...
Råkade kanske glömma att äta frukost och lunch idag...
Fast middag åt jag ju...
Jaja, nå...
Så drar vi oss säkert en bit serie också. =)
Sen ska jag fasen försöka lägga mig i tid, ska köra till Piteå i morrn och kolla på dinosaurier med grabbarna, Maja och Hugo, det blir nog bra! Jo, bra som fan blir det nog.

Dagens visa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar