- gammal tant med hål i huvudet

lördag 20 augusti 2011

Har jag sagt att jag har det bra?

men jag har det fan bra...
På sant.
För idag blev jag bjuden på middag igen, av Are :D
Riktigt duktiga är dom på att fixa mat grabbarna mina!
Japp.
Jorå, riktigt duktig är han!
Gott var det.
Jahaja, annars då?
Joo, vi har sett film, the last airbender, den kanske var bra?
Jag vet inte riktigt...
Den är nog bättre om man inte följt Avatar serien...
Blev lite blää att klämma ihop hela serien till en film...
Så missade jag slutet för jag och Are låg och svamlade...
Vidar sov...
Så, ja, nää, jag vet inte om den var bra eller inte.
Men serien är bra, den gillar jag!
Den brukar jag faktiskt se även när inte grabbarna är här ibland... :P
Lite töntigt, joo, jag vet, men jag är ju en tönt.
Jag brukar se på Bamse också när jag är själv...
Jag gillar Bamse.
Jaja, nu kanske jag ska se lite serie också, typ True Blood eller Game of Thrones...
Å dricka kaffe såklart!
Sehr Gut.
Dagens visa

2 kommentarer:

  1. Men att de är fina pojkarna! Annat går inte att säga!!!! /Mamma

    SvaraRadera