- gammal tant med hål i huvudet

torsdag 10 februari 2011

6/\/31 |-|357

fortsätter väl frysa ihjäl, sakta men säkert... Snart är Jempan ett minne blott, borta, poff, bortfryst likt en vårta... Å det är ju inte bra, för jag vill ju vara här- i världen, solvarm och glad...
Inte bor jag ju så rätt till... Liiite för långt uppåt norr har jag nog hamnat... :/
Jaja, gnäll gnäll... Jofan, jag ska gnälla! Å jag får gnälla! Jag tänker aldrig sluta gnälla om kylan! Så det så!
Gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll,gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll....

Mmm, man kan säga att jag är ganska gnällig...
Jaja, om jag inte ska gnälla nå mer då... Om jag tänker bort kylan?
Jaa, då kan jag ju meddela att vi blir bjudna på lunch imorrn av jobbet, på Kina! :D
Det gillar jag...
Kan ju även meddela att imorgon är det fredag, det är ju bra- förutom att det är en fredag utan grabbarna, så det är inte alls så bra, fast ändå skönt med fredag, men ändå inte, fast ändå, men ändå inte....
Jaja...
Skönt med kväll nu i alla fall, för jag är faktiskt trött!
Ska bara joxa färdigt så ska jag ta Herr Åström Kanin med mig och gå och sova... Under dubbla täcken...
God Natt alla balla! Ha det!

Dagens visa är en skön en!

2 kommentarer:

  1. För dig blire ju frukost dom bjuder på ;D haha... Näe imorgon äru på jobbet först, innan man ens tar sig in.. :)

    SvaraRadera
  2. hahaha, klart jag är! Nu är det färdiförsovit!

    SvaraRadera