- gammal tant med hål i huvudet

torsdag 17 februari 2011

hoh

-31 imorgon kl 07.00 enligt SMHI...
Jag gillar inte läget! Inte alls...
Jag funkar allvarligt inte i denna kyla, jag får ont, kli och svid över hela kroppen. Ont i lederna får jag också, fast de annars är rätt bra, bättre än när jag var ung i alla fall, för då var de knasiga... Å nu är de knasiga igen... Ont som fan i ryggen, ont i axlarna och ondast i händerna, vilket inte är så kul när jag jobbar... 
Trött och sur, sur och trött- det är jag det! Jopp... Å det är ju kul...
Helt seriöst- jag behöver flytta! Till ett annat land! Men se det går ju som inte... Tror inte pappan skulle bli så glad om jag tog grabbarna och drog till ett annat land...
Men annars skulle jag nog köra på det- på sant! Hela jag funkar så mycket bättre i värmen, så ganska knäppt att bo här då faktiskt...
Jag och Volvon är ganska lika, vi funkar båda bra i värmen, men inte i kylan, egentligen borde jag ta Volvon med mig och flytta till Spanien! Eller till USA, eller nån annanstans där det är varmt och inte minus flera hundra grader...
Jaja, nänä, det lär ju ändå inte hända, inte ännu i alla fall, men kanske när grabbarna blivit stora!
Får härda ut, men jobbigt är det- på sant! Jag lider! :(

Jaja, imorgon är det fredag i alla fall, det gillas ju! Min rara lillasyster ska baka en kladdkaka till oss så vi kan komma och fika imorgon! :D Hon är ju bara för rar! Alla mina syskon är rara! Jag gillar dom! Å dom gillar mig också- jättemycket faktiskt! Ja, dom gillar nog mig mest av allt i hela världen! :D
Mina föräldrar är också rara, jag skulle behöva hälsa på som i helgen, får nog ringa och höra om de vill ha besök av oss...
Men inte nu ska jag ringa, för nu ska jag sova! Jag har bråkat med papper ikväll, jag gillar inte papper... Jag tycker att papper är jobbiga! Såna som ska till försäkringskassan i alla fall.... De är jobbiga och mycket fula tycker jag...
Gick och la mig typ klockan 19.10 igår... Eller där ikring i alla fall, kan ha varit 19.15... :P
Jopp, då la jag mig med grabbarna och vaknade efter två timmar, gick upp och borstade tänderna och släckte lampor och sen sov jag igen... Ända till klockan 06.00... Å ändå är jag trött nu... Trött som fan faktiskt! Så trött att det inte ens blir nå SoA med syrran! :(
Nå, det tar vi till helgen, vi har ju bara två avsnitt kvar nu, undra om de slutar annorlunda än sist jag såg dom? Hmmm...
Sen ska vi börja se the Shield, hoppas den är bra, annars får vi väl byta till nån annan...
Jaja, äsch, nu har jag inte tid att sitta här och jiddra nå mer, för nu ska jag sova!
God natt!   

Dagens visa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar