- gammal tant med hål i huvudet

söndag 6 februari 2011

Grattis...

... till de första fem som läser min blogg! Ni har vunnit en heldag med mig! Bara komma hit på fredag så hänger vi! OBS! Ta med er eget fika och mat! Kanske lite vin också- till mig! Gärna brännvin...

Aa, mycket jag har att skriva om idag då.... Å ofta jag hinner skriva nå för snart kommer ju syrran och ser SoA...
Hade ju tänkt plocka ihop en massa grejer innan hon kommer, men gör jag det? Näääääh, här sätter jag mig i stället.... Å skriver om ingenting....
Fast om nånting skriver jag ju ändå...
Typ om saker å så...
Hmm...
Spännande saker!
Spännande och hemliga saker!
Farliga saker.....
Jopp!
Idag har jag gjort massor av saker, en del spännande, fast inte så hemliga och kanske inte så farliga heller....
Fast spännande vet jag inte heller....
Har gjort frukost "grabbarna väljer" i morse, det blev fil till en och gröt till en...
Tvättat några maskiner... Kläder alltså...
Gjort lunch...
Städat- dammsugit å vaskat å så, fast här ser ändå ut som fan...
Varit på leklandet i Haparanda...
Varit på IKEA i Haparanda...
Köpt grejer till Maja på IKEA i Haparanda för pengar ur min TV kassa... :p
Ätit på Max i Haparanda :p
Sett en massa renar...
Nappat mellan Sangis och Kalix...
Handlat på Draggen....
Gjort middag....
Varit till Maja med hennes presenter...
Gjort middag...
Varit till Maja igen och druckit kaffe å diskat lite.... Å sett Bolibompa...
Lagt grabbarna...
Muppat internet...

Aa, det var väl typ det! En bra dag alltså :)
Å nu fick jag just byggt ett gym också! I Crime City! Tack syrran för det! :D
Fan, alltså, vilka dåliga val jag gör hela tiden...
Jag hade ju hunnit vika all min tvätt, plockat undan å fått ställt  i ordning alla saker som måste ställas i ordning tills i morgon, men näääääh, här blev jag tvungen att sitta, johodå, fan, fan, fan, nu hinner jag ju inte det, för nu kom min lillasyster i sin fina rosa morgonrock så nu ska jag slå på nå té he he he

 Dagens visa dåhrå! Bra är den, yes yes yo!

2 kommentarer: