- gammal tant med hål i huvudet

söndag 13 februari 2011

\,,/ (>_<) \,,/

hoho, så var det söndag igen...
Äntligen!
En bra söndag är det för grabbarna har ju kommit hem! :D
Nu sussar dom sött och jag har lagat nå spaghetti och köttfärssås till imorgon så vi slipper tänka på det, sköööönt.
Nu väntar jag på min käre lillasyster som för omväxlings skull är på väg hit för lite kvälls- SoA... :D 
Snart slut på den serien, tyvärr... Då måste vi börja kolla på nån annan serie...
Äh, ofta jag orkar blogga nå i dag...
Näää, har inget att blogga om...
Har typ städat järnet i dag och äntligen fått ner en massa saker i förrådet, tomt blev det i min hall...
Jaha, jaja, jooo, nödvändigt skriveri jag just nu bedriver...
Jävligt nödvändigt...
Imorgon är det alla hjärtans dag, då måste ni hångla järnet och skeda i massor, alla ni som kan!
Grabbarna råkades hitta sina alla hjärtans dag presenter i dag, typ direkt de kom hem... :(
Tydligen inte så bra gömställe det där skafferiet... :/
Nåja, de blev glada i alla fall, jag får väl göra coladrink imorgon för att fira då, det brukar gå hem. Så borde jag hinna förbi en sväng på Buketten och köpa de en ros var, eller kanske jag skulle beställa hem dom? Jaaaa, det ska jag göra!
Åhhhh, mina finaste sötaste bästaste gulligaste små älsklingar!!!
Nä, nu kom Maja Braja, så nu ska jag draaaaaaa!
Tack och godnatt då!

 Dagens visa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar