- gammal tant med hål i huvudet

lördag 5 februari 2011

Göööh, gööh, göööööh!

Tjoh, så var lördan igång!
Mysdag har vi bestämt oss för idag så just nu har jag Vidar i badet och Are pysslar ihop otroligt fina konstverk till mig... Fick just ett jättefint hus... Mycket fint, ehh, jo! :D
Ingen tvättid fanns det, lite synd faktiskt, det hade ju passat bra när vi ändå inte har nån plan... Men får tvätta imorgon från klockan sju så det hinns ju med några maskiner innan vi drar oss till Haparanda...
Får se vad som sker idag då... Nå först bad och inoljning med massage för grabbarna i alla fall. Skönt för deras småkroppar!
Dagens första kaffe tar jag mig nu, tänkte sätta mig och läsa NSD till, men det får bli lite internet i stället :)
Får nog hit middagfrämmande sen, det blir bra som fan! Mamma, pappa och grabbarnas kusiner Willow och Victor, härligt! Så får jag träffa dom små sötisarna och kusinerna får busa och käka lördagsgott! :P
Det blir bra!
Ska nog sortera lite i grabbarnas rum sen också, men vi får se, kanske vi spelar nå spel i stället eller ser nån film? Tintin blev jag sugen på, den är lagom soft att ligga och slökolla på... Sen väljer Vidar kvällsfilm, då blir det säkert mer action... Are valde Star Wars 4 igår, för typ sjuhundraelfte gången eller nå... Det är kul...
Eller så drar vi oss ut och härjar lite nånstans, nå vi får se vad som blir...
Nu är det bad och massage i alla fall...

Å lillasyster ska bort ikväll, det är ju inte så kul! Inte för mig i alla fall... :(
Någon annan som vill komma hit och hångla ikväll?
För det är ju sånt vi brukar göra jag och syster här om kvällarna när grabbarna sover...
Eeeeeller...  Näääh, fan, usch! Vi brukar inte hångla! På sant! Fast jag tror nog att hon gärna skulle vilja! Jag menar, vem vill inte hångla med mig???

Nä, vi brukar äta, äta, äta, en massa slisk å så... Lagom tjock jag kommer att bli till sommaren... Men jag vill ju ha lika stor mage som lillasyster, för den är sååå fin!
Typ så brukar det se ut när jag och syrran ser serie tillsammans... :p
Mmm, gott! Kokta bär, blåbär och hallon, med glass och gott till, nog gillar jag det!
Jaha, nånå, får hitta på nå annat ikväll då när syrran inte ens tänker vara i samma kommun... Kanske jag ser mig en film? Det är ju ett tag sen jag gjorde det faktiskt. Eller jag var ju iofs bort och såg film för inte så länge sen, men då somnade jag... Fast filmen var nog bra ändå tror jag, det jag såg var bra i alla fall, fast jag missade en ganska rejäl bit i mitten... "Killer inside me" hette den, tror jag, kanske jag ser den ikväll? Fast jag tror inte det, nääh, tror jag vill se nån annan faktiskt, om jag nu vill se film? Det vet jag ju inte förens ikväll så det behöver jag ju inte planera nu... Kanske går och sover tidigt helt enkelt, ska ju upp tidigt imorgon...
Fan så intressant skrivande jag skriver nu, som vanligt! Tror jag behöver vinna mig ett pris för intressant skrivande... Första pris...
Undra vad jag ska vinna då? Hmmm, en TV helst då. Inte en pokal, för pokaler är ju inte så snygga... Fast en pokal i guld kanske jag kan vinna, så säljer jag den, fast då är det ju enklare att vinna en TV på en gång faktiskt...
En TV är ju faktiskt ett bra pris för den tävlingen, en TV med en massa bra kanaler, så slipper jag sitta och skriva så intressanta saker här i min blogg. Det är ju inte bra om internet blir för intressant, för då är det ju inte det, nää, tänkte skriva en massa saker om det, men jag orkar inte... Det blev helt enkelt för intressant...
Nånå, lite snabb crimecity då innan jag gör nånting annat, typ masserar en liten grabb :)
Synd bara att jag ska ha så lite medlemmar i min "liga" Kan inte folk vara snälla och joina mig bara för att? Man behöver ju inte spela själv, bara vara där för mig så jag vinner lite mer respekt xD
Får höra med lillebror, har hört ryktas att han är rätt så schysst med sånt! Som hans mamma, hon är schysst och blir med i mitt gäng- bara av snällhet! Sånt gillar jag! :D

Dagens visa blir Tool, satan så jag längtar efter ett nytt album med dom, nu får de ju lov att fixa färdigt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar