- gammal tant med hål i huvudet

fredag 18 februari 2011

Guten Tag Freitag

Ich hab dich vermisst!

Johodå, äntligen fredag! Det känns ju som bra i hela kroppen med fredag :)
Fick sluta tidigt idag för de ringde från skolan och sa att Are är sjuk.
Möttes av en färdigklädd Vidar med färdigpackad väska när jag for på dagis, lite söt kille. Nog gillar jag han!

Vet inte riktigt vad han lider av, Are,  just nu är han då uppe och retas med lillebror sin, men han har varit lite eljest under hela veckan faktiskt... Han har tjurat och gnällt och slagits och smällt i saker... Både hemma och på skolan... Trött har han också varit, kanske han helt enkelt är mammasjuk? Alltså har samma sjuka som mamman? Typ trött och sur... Köldsjukan tror jag den kallas...  Johodå, pratade med min mor här tidigare, hon har också drabbats av köldsjukan, vi är fasen väderkänsliga jag och mor, vi får alltid samma knas till samma väder... Kanske Are också är väderkänslig? Usch, mor hade också kli, torrhet och ledvärk...
Nu får det bli sommar!!!
kloka ord skrivna i snön
Jeje, nå, nu är det fredag, så nu ids vi inte tänka på kylan för den är så tråkig att tänka på!
Annars då? Bortsett från kylan?
Joo, brabra :)
Jag har ju barnen! :D
Längtar sååååååååå tills ikväll när det är dax för fredagsfilmen, jomenvisst, det kommer att bli spänning på hög nivå... Are har nämligen avslöjat vilken film vi ska se...

Ojojoj, tecknad spänning och popcorn... Det blir nog najs! :D
 Sen efter fredagsfilmen så måste jag ju höra med lillasyster om vi ska dra nå SoA, har inte blivit så mycket SoA i veckan för jag har varit som så trött och gått och sovit megatidigt! Men ikväll ska jag väl kunna hålla mig vaken ett tag i alla fall...
Jaha ja, inte hade jag så mycket mer att skriva om...

Nu ska jag dricka kaffe som Are har fixat till mig! Han vet vad mamman tycker om! :D

Vidar tränar på simningen inför sommaren... :p
            Sötaste grabbarna i världen! Kortklippta och lusfria! :D

Nu ringde det på dörren, tror min kära mor är på besök! Hon kommer med tidningar och toy till grabbarna! Hon är ganska så söt min mor faktiskt! Jag gillar hon :D
Nå, nu blir det kaffe....

 Dagens visa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar