- gammal tant med hål i huvudet

torsdag 24 februari 2011

Seeeeg....

joho, fortfarande seg, joho joho...
Tog mig upp till jobbet idag i alla fall, men satan så trött jag är! Helt sjukt!
Så ringde pappan och undrade om jag kunde ta vab med Are, de hade ringt från skolan att han är sjuk, så det gjorde jag! Liten Are har ju feber... :(
Men go har han varit! :D
Blir hemma med han imorgon också, Johan är ensam på jobbet så jag tar han fast det är pappans vecka, eller vafan, vadå "pappans vecka" Som att jag inte skulle kunna vara hemma med min sjuka gosse för att det är "pappans vecka", hur knäppt lät inte det???
Hohoo...
Nåja, vi har då myst på idag, jag och Are, först ville han se Planet Hulk... Inte så bra ju, men men... Sen ville han bada skumbad med tända ljus i badrummet... Nog är det mammans pojke... :D
Sen tog han nappen och jag skottade av min balkong lite för att sen gå och nappa jag med, sköööönt!
Sen har vi bara myst på och haft det bra och gjort middag till pappan och Vidar, med semla till efterrätt :P
Sa åt Are att när han kommer i morgonbitti så kan han ju smyga in och läsa sig en bok lite tyst i några timmar och sen sätta igång nå kaffe kring klockan elva och väcka mamman med kaffe på sängen...
-Hur många skedar kaffe ska jag sätta?, frågade han då... xD

Nu skulle jag behöva ta tag i lite städning här hemma, jag har ju fest imorgon ffs! Men ofta jag orkar...
Nääääh, det blir nog en napp för mig, en flertimmars, så jag orkar fara och se Big Brother sen ikväll med Maja och Nina, som förövrigt måste vara världens starkaste tjej! Nina alltså. Johodå, korka en Ajax kan hon utan problem och tur är ju det, annars hade jag fått ha en okorkad Ajax och hur kul är det???

Hmmm, ryggmassage skulle jag gärna kunna ta! Finns det någon som kan komma och ge mig lite sådan? Gratis...
Eller en semla har jag ju kvar, så den kan jag ge som betalning...
Jaja, nånå, nu ids jag inte skriva nå mer...
Fick just besök en sväng... men inte nu nå mer...
Det var ju viktigt att skriva...
Nä, just ja, jag ides ju inte skriva nå mer, jag ska ju nappa! Men först lite internet och några koppar kaffe...
För kaffe har jag och det är ju alltid bra! :D
             Lite bilder från i dag kan jag ju alltid ta och trycka in också...


Söööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööt! Jaha, dagens visa då... En gammal goding blir det väl då, som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar