- gammal tant med hål i huvudet

torsdag 3 februari 2011

less, glad och lite smygstressad...

oj shit, redan torsdag juh! :O Inte gör det nå, nog gillar jag det! :D
Känns som att jag inte riktigt hunnit med mig själv i veckan, tjoff har det låtit och nu är den nästan slut!
Tänkte göra ett ryck här hemma i kväll och sen kolla igenom internet, har inte ens hunnit kolla internet känns det som... Inte ordentligt i alla fall, bara nån snabbsväng då och då... Viktigt med internet ju... Fast nu fick jag ett bättre alternativ ikväll, så internet får vänta tills en annan dag...
Det finns ju kvar...

Trött och less känner jag mig, det gillar jag inte... :/ Less på en massa saker tyvärr, men men, orka gnälla om det... Det gör ändå inget, jag är glad i alla fall, särskilt nu, för jag har ju barnen! :D

Nu blev det fan stressigt här... Inte supermegastressigt, men lite stressigt i alla fall... Så nu måste jag gå...

Hoho, trevlig torsdag då everybody, det ska jag ha! Å glöm inte fredag imorrn!!! Viktigt!

Dagens visa är så jävla bra, tycker jag, tra la la...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar