- gammal tant med hål i huvudet

söndag 12 december 2010

3:e advent...

När tredje ljuset brinner vi julklapparna syr
och vi bakar kakor och har ett fasligt styr.



Johorå!
3:e advent idag ja, då får vi tända det tredje ljuset sen när grabbarna kommer, fan så nice det blir att få hem grabbarna! Jag saknar!
Var ju tänkt att det skulle bli 5- års kalas här idag, men mamman failade! :(
Hon fick så fruktansvärt ont igår så det var helt otroligt... Så när hon skulle baka tårtan så upptäckte hon att tårtformen var hos hennes mamma... Eller ramen till den i alla fall, botten hade hon hemma, men lätt att slå upp en tårtsmet på en botten bara... :/
Nee, så kalaset får bli imorgon i stället, det är ju imorgon han fyller år, min lilla Vidar, bordi Lucia dan, johodå, då kom han till världen, min lilla söto!






Jojo, nu ska jag bjuda min vackra lillasyster på frukost! Fast hon har redan ätit frukost, hon har även ätit lunch, hon är så himla präktig! Men hon får äta min frukost som mellanmål.
Så det så!

Igår när jag skulle bada så passerade jag min våg, den visade att jag har tappat flera kilo!??!
När jag sedan badade så tittade jag på min mage, men den var då kvar... Inte ens lite mindre var den... :(
Undrar varifrån jag har tappat bort några kilon?
Kanske är det från min hjärna?... :/
Eller kanske från mina pattar... :/
Eller kanske från min längd?... :O
Men det gör inget, jag är glad i alla fall!
Trött, glad och fortfarande singel...

Dagens julvisa

3 kommentarer:

  1. Vad han är söt och go lilla vidar. Som nu är hela 5 år mitt i allt!! :-S Jesus <3

    SvaraRadera
  2. Ser förövrigt att mitt medd som jag skickade för någon dag sedan inte finns med. Visste inte att man skulle dubbel bekräfta sin kommentar.. Typiskt! :/ PöSs

    SvaraRadera
  3. Jo, helt otroligt hur stora grabbar jag har nu! Snart flyttar dom hemifrån... :/
    Puss på dig Geka, både från mig och grabbarna! <3

    SvaraRadera