- gammal tant med hål i huvudet

söndag 19 december 2010

sömndag...

hoho, så har storasyster varit hit och hjälpt mig idag också :) Inte vore jag så mycket utan mina bägge syrror! Goa är dom, goa och snälla, jajamen!
Hjälper en nyoperert gammal tant, johodå!

Funderar lite uti jobb imorrn faktiskt... Har ju visserligen ont som bara den, men borde ändå ta mig igång med nå arbete känner jag...
Jaja, jag får se... Hmm, bilen är nog kraftigt insnöad så den lär jag ju inte få fram i första taget, känner mig inte riktigt i form för att börja skotta nå snö! Ehhh, näää... :(
Men jag kanske kan ta mig en promenad...

Tror på att sova järnet idag faktiskt, typ nappa nån film eller nån serie... Har återupptagit mitt tittande av "persons unknown" vet inte varför jag la ner den mitt i allt, nu måste jag ju se från början igen, för jag har hunnit glömma bort typ allt... :/
Nånting annat jag har glömt bort nu i flera veckor är min medicin som jag måste äta varje dag för att komma ihåg saker... Imorgon ska jag komma ihåg att äta den, ikväll kommer jag nog att glömma bort den...
Sen ska jag aldrig mer glömma bort den- på sant! Varje dag så länge jag lever ska jag komma ihåg min medicin! Johorå! Pigg och glad kommer jag att vara då för resten av mitt liv och det är ju bra!
Fast jag kommer nog inte att vara så glad nu i början av veckan för min Maja ska lämna mig i flera dagar! Åka bort! Poff! Borta! :O
Ja, jag vet ärligt talat inte hur det kommer att gå... :( Snyft...

Fan så trött jag är idag... Skippar nog middan fast jag tänkte sluta slarva med maten... Men jag har en frysirätt hemma och om jag ska jobba imorrn så behöver jag den till jobbet för jag orkar då inte gå ner och handla nå... Har ju visserligen korv och makaroner hemma, men orka steka korv lixom...
Äh, orka fundera över huvud taget...
Ska sluta fundera så mycket hela tiden, jag är less på att sitta och fundera...
Tror det bästa för tanten just nu är att snöra sig ner i en napp så hon orkar sig in i duschen sen...

Dagens visa är då bra, tralala!
Åh, dom har jag ju tom varit och sett... Korn och Disturbed, inte alls så pjåkigt, börjar känna mig grymt konsertsugen nu faktiskt!
Jaja, det får bli här nån gång...
Adjö och god napp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar