- gammal tant med hål i huvudet

torsdag 16 december 2010

Opere opera opererad....

Sådärja, nu är man äntligen opererad! Skönt som fan!
Då är det väl bara att vänta på att allt det onda från operationen går över och sen är jag fan på banan igen!
FAN, så skönt det känns! Fast inte just nu då, men snart! :D
Behövde inte skära och bränna lika mycket som förra året, så jag kommer att må bra fortare än sist, alltså, fan så glad jag känner mig nu! Fast jag har ont som bara den just nu så känns det helt underbart! Jag ska må bra igen! :D
Fatta!
Helt otroligt!
Bara en helg kvar av plågor nu kanske, sen jäklar! Imorgon blir nog värst, när alla mediciner som jag har i min kropp just nu har upphört, men sen blir det bara bättre och bättre!
Hoppas att jag kan börja jobba igen på måndag! Jag saknar faktiskt att jobba- på sant! Å ojojoj, så jag måste jobba nu för att få bort mitt minus som jag har varit så duktig att fylla min flex med... :/
Men det gör inget, för snart är där en massa plus istället!

Nä, kanske man skulle ta och fixa sig nå käk nu och kanske somna sig till nån film?
Storasyster har varit och handlat åt mig, massor av gott kom hon hit med! Rostbiff, skagenröra, gott bröd, julmust, frysirätter, kaffe, chips och en Herman Hedning!!! Så jävla go syrra jag har! Så har hon städat och gjort så fint här hemma medan jag var på operation! Shit så snällt!
Två goa syrror har jag, tänk så trist om jag inte hade dom! En massa goa brorsor har jag också, man kan nog säga att jag har det ganska bra! Eller jävligt bra har jag det! Snart i alla fall, när jag är utan smärtor igen! Fast jag har det ändå bra, fastän jag har ont.


I dag blev jag sugen på att låta Kyuss sjunga dagens visa, så de kan de ju få göra.
Dom var jag och såg på Globen för ett tag sedan, typ -95...
Bra var dom och bra var även de andra banden som spelade på samma konsert, alltså Soundgarden, Blind Melon, Sponge, Reef, Pennywise, White Zombie och Mudhoney... Ojoj, vilken bra konsert det var och kul hade vi det jag och min Malin gumma, lite sugen jag blev på att fara på konsert nu, fast det ska jag inte göra, för jag ska ju äta och se film...

Ha det!

2 kommentarer:

  1. Skönt att höra att det gick som det skulle. Och jag tror helt på sant - att karlarna inte brydde sig om din mage. Dom brydde sig nog bara om innehållet i den ;-) Kram och krya på dig!!

    SvaraRadera
  2. Tack sötis!
    Fast lite tror jag nog att karlarna fnissade och pekade, i smyg... :p
    Kram!

    SvaraRadera