- gammal tant med hål i huvudet

måndag 13 december 2010

Vahd er dEt föhr dak i dak?

NåhmEn, det er ju Vidars födehlsedak!
Wihooooo!
Så stor han är nu, fast ändå så liten...
Jag och Are väckte födelsedagsbarnet med fika och presenter på sängen idag, det var inte lätt att få väckt den grabben kan jag ju bara säga... Han vände sig mot väggen och drog täcket över huvudet när vi kom och sjung... Fast han var ju uppe väldigt sent igår, stackaren hade ju sån hosta och fick kräkas tre gånger...
Av hostan då, inte nå magsjukekräks... Fast idag har han varit mycket bättre! :D
Helnöjd är han med alla presenter och allt fika, jag är också nöjd med dagen, så kul när folk kommer hit och fikar tycker jag, men nu är jag helt slut...
Har petat i mig nå Tralala, men det hjälper som inte... :/
Nå, operation på torsdag, äntligen! Fan så skönt det ska bli! Fast inte så skönt att operera då, men efteråt!
Åhhh, äntligen ska Jempan bli bra igen! :D
Åh, så skönt att bli frisk!
Då ska jag jobba bort allt minus jag har samlat på mig... :/
Sen blir jag glad!
Å så ska jag fara och skrilla med grabbarna på deras nya skridskor som de fått idag! Hoh, det kan bli ganska spännande, det blir nog mest troligt grabbarna som får lära mig att skrilla i stället för tvärtom... :P
Fast deras far skulle se om han hittade sig ett par skrillor också, så kan vi fara alla fyra, det är nog säkrast!
Risken finns ju att jag ramlar och bryter nånting... Eller får hjärnskakning... Fast det har jag ju redan haft... Fast iofs så har jag ju redan brutit nånting också... Typ en hand och ett ben, så jag kanske provar på nånting nytt? Stödkrage har jag aldrig gått med... Det kanske är nästa grej?

Hiho, annars inget nytt... Nääh, inte det...
Får besök av min vackra lillasyster nu snart, tänk om jag vore lika vacker som hon? Fast det kommer jag aldrig att bli, däremot så är jag mycket smartare! :D




Dagens visa är Vidars favoritvisa till en video med Vidars favorit actionfigurer! Den gillas! Av Vidar i alla fall!
Hiho


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar