- gammal tant med hål i huvudet

fredag 3 december 2010

Aj!

ajajaj aj gör det i magen nu :( Typ ajjigast ever...
Men nu äre snart över! :D
Känns som att hela magen bara lixom... ja, jag vet inte riktigt hur det känns... :/ Inte bra i alla fall...
Nu ska jag bara fylla i maxi miljarder hundratusen olika papper innan operationen...
Först typ en hälso tjolijox som inte var så lång och som jag faktiskt redan fyllt i, men sen är det en massa jox som de måste veta ifall det blir att de måste operera ännu mer än som var tänkt från början... Typ ett "i fall att häfte" på flera massor av sidor...
Fast det är ju klart, de måste ju veta allt i förväg, blir ju lite bökigt att börja väcka mig ur narkosen mitt i operationen för att ställa en massa frågor om vad de får och inte får göra...
Jaja, snart blir det bra i alla fall! :D
Julbord blir det imorgon med jobbet, säkert kul och massor med god mat, men helt ärligt, som det känns nu i alla fall så skulle jag nog helst dissa det... :/ Men det är väl bara att trycka i sig en massa piller och se glad ut! Jag börjar vara rätt bra på det nu! :D Äh, klart det blir bra, jag ska ju bara dit och äta just en sväng. Förfesten, mellanfesten och efterfesten dissar jag...

Så måste jag ju hinna med tusen saker nu INNAN operation, för efter lär jag ju ha ont som fan ett bra tag... Ondare än nu tom. Det hade jag förra året i alla fall när jag gjorde samma operation...
Så nu blir det bara till att bita ihop och fixa fram granen, julstäda färdigt och fixa klart alla julklappar! Väntar på svar om jag får sällskap av min vackra storasyster till Happis på söndag, i så fall gör jag bort allt då!
Hoppas det blir så!
Jeje, nu ska jag gå och sova i alla fall! Imorrn börjar vi nog städa här en sväng tror jag, så måste vi väl gå till is-plan en sväng också och härja, om det nu inte är fullt av bandyspelande skrillister där, för då blir vi ju lixom i vägen... Det var det i dag, då fick vi snällt flytta på oss... Skridskor måste jag köpa till grabbarna, lite töntigt att hasa omkring med skorna på is-planen är det ju... :/ Jaja, det får bli från nästa lön! Min gigantiska lön som jag kommer att få nästa månad! Ohhh, man kan inte bli annat än rik när man jobbar på Orbit och dessutom är halvt sjukskriven och sen kommer att bli helt sjukskriven... Kanske får plundra min TV kassa då? För nog måste ju grabbarna få sig ett par skridskor, det är ju faktiskt viktigare än en TV! Fast kanske att vi går ihop jag och pappan deras när det gäller skridsko inköp... Det gör vi säkert!
Nä, nu blir det sängen! Dagens visa ids jag inte visa ikväll, för jag ids helt enkelt inte det! Men det hade säkert blivit en bra en!
Nääh, tack och godnatt! Sov gott som fan, det ska då jag göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar