- gammal tant med hål i huvudet

torsdag 30 december 2010

Jul jul, strålande jul...

okej, inte ska jag plocka bort julen, jag gillar ju julen... Allt blev som bra igår när här blev städat och Jempan blev badad... Då såg julen kul ut igen, fast inte kylan, men den kan man ju alltid stänga ute!

Blev lite ändrade planer här, hade som tänkt att grabbarnas far skulle komma hit imorgon och käka nyårsmiddag, men han var inte så sugen på det, så jag bokade in oss på Tjäderstigen i stället! Det blir bra! Jag gillar att vara på Tjäderstigen, när jag blir stor så ska nog jag bo på Tjäderstigen!
Synd bara att pappa jobbar till kl. 2o.00 och syrran jobbar till kringomen kl. aderton   Men det blir bra i alla fall! Tänk så bra att man har sin familj att fara till, stackars barnen om de skulle måsta vara bara med jag hela nyårsafton! :O Tragiskt!
Fast nu slipper dom ju det :D Så vi blir väl bordi Tjäderst så länge de orkar, om de inte orkar till tolvslaget så far vi hem och tuggar karra och myser film eller spelar ett spel tills det är midnatt så får de se alla granna raketer hemifrån... Vi får se, vi får se... Hursomhelst så kommer det att bli bra!
Kolla, svart sängtyg... Det får nog vara kvar ändå... :p

Å vintergardiner, ganska så mysigt ändå...

Å julegrisen...

Å julebocken...

Å juletomten...
Å grabbarnas rosamålade kottar med glitter på

Å julgranstomten...
Å tomtens älgar...

Å juleljuset som överlevt en ommöblering...  
 Inte kan jag ju ta bort alla dessa juliga ting från mitt bo!!! :O Näääh, det går ju inte.
Nå nu ska mamman hitta på något kul med sina två söta små! Extra söta är dom idag för jag klippte dom igår :)
 

Alltså tänk att jag har så söta grabbar! Helt jävla otroligt!!!!

Dagens visa är en visa av en grupp som jag lyssnat på lite idag, ibland måste mamman stoppa grabbarnas spotify lista och bara ösa på med sin egen musik, annars blir hon kokobalo! Men än vanligt alltså...
Å jag säger bara, satan så bra dagens visa är!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar