- gammal tant med hål i huvudet

söndag 26 december 2010

Lycka...

känner jag i dag! Hela kroppen är full av lycka känns det som! :D
Allt är lixom så bra! Ojojoj, jag har tankat bilen med massor av liter, jag har mat så det räcker åt sjuttioelva personer- GOD mat! Jag har AJAX, toa- papper, tvättmedel och schampo! Jag har världens bästa familj! På sant! Finns ingen bättre, någonstans, någonsin.
Å det bästa av allt- grabbarna kommer i dag!!! Åhh, en sån lycka! Fatta så vi ska mysa, ja, det ska vi.
Mysa, se film och äta gott :) Å imorgon är vi lediga, då ska vi också mysa, kanske fara ut någonstans och härja eller mysa på inne, de har ju en del julklappar att kriga med å spel att spela på. Brädspel då alltså, familjespel. Allt är så bra! Grabbarna har fått så fina skridskor och så fina skidor och det känns helt underbart! Jempan mår så mycket bättre nu, lite aj i magen bara när jag bökar på för mycket, men ojoj, så mycket bättre jag mår nu ändå. Nu känns det som att jag faktiskt ska bli frisk och det är härligt som fan! :D
Vintern är snart över, visst är den snart det? Joo, snart är det sommar och det känns också helt underbart! Å i mars kommer lillasysters bebis! Åhhh, så jag längtar! <3 Jag älskar redan Majas lilla bebis, han är så söt när han bökar på inne i hennes mage så man ser utanpå magen hur han bökar, stretar och har sig...  Bengt- Bertil ska han heta... Med stark betoning på E i bägge namnen, bEngt- bErtil, visst Maja? ;p
Å snart ska jag börja träna! Tack vare min kära storasyster, det känns också bra som fan!
Nä, man kan nog säga att jag har det ganska så bra! Å snart nyår, då ska vi också ha det bra som fan, å nästa år ska vara riktigt jävla mega bra, för jag ÄGER ju 2011, johodå, mitt år är det! Då skulle jag vilja fara runt lite och träffa på mina gamla vänner och släktingar! Tänk om jag skulle spara lite pengar till det i stället för en TV? Fast jag vill ju ha en TV också, hmmm. Fast inte så dyrt att hälsa på folk ändå, fast ändå dyrt när man inte har så mycket pengar... Jaja, det får man väl se då, orka tänka på det nu...
Nä, nu ska jag stoppa i mig nå frukost, har inte hunnit äta frukost ännu för jag har varit på språng, men nu blir det kyckling, potatis, aioli och en massa annat gott, sen dagens FÖRSTA kaffetår!!! :O  Det börjar kännas i huvudet att det är ett tag sen jag druckit kaffe!

Nå, då så, nu blir det frukost och serie tills grabbarna kommer.
Dagens visa är en riktigt bra visa från världens kanske bästa grupp, som hade världens bästa utomhuskonsert i Stockholm år 2000, där var jag och Caisa och det ångrar jag då inte det minsta!

Nå, lev väl, gå i frid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar