- gammal tant med hål i huvudet

onsdag 22 december 2010

nya rön...

känner att jag måste komplettera dagens blogg med ny fakta...
Det är alltså inte en trappstol som jag ska få i julklapp av min storasyster...
Nu har jag mer ledtrådar, men inte fan har jag då blivit nå klokare av dem... :/
Ok, grejen, saken, tingesten som jag ska få har nu fått en ny längd, den har växt från 1.40 till 1.60, alltså lika lång som mig själv...
Placeringen är lite olika, men man brukar inte ha den i taket, den kan hänga på väggen men även stå med en del på golvet...
Den är inte vacker!
Den låter, men bara ibland och inte så mycket...
Den är både mjuk och hård, först mjuk och sen hård och ju mjukare den är desto mer låter den??????
Den är inköpt i Kalix...
Det är inte en spegel, inte en boaorm, inte heller en ful plastgrej som låter när man går förbi...
Vad är det??!?!???!?!????

Fast egentligen är jag lite rädd för att gissa rätt, för om jag gör det så tar hon tillbaka den och byter den mot en kokbok, i guld, från Dubai - till sig själv...
En riktigt dyr kokbok alltså...

Fast nog vill jag ju som ändå veta... :p

Jaja, ska lägga mig ner och fundera en sväng tills min rara lillasyster kommer hit på en kopp kvällste... 
Dagens visa har jag redan haft och min volvo var dödare än en zombiebiten trädgårdstomte... :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar