- gammal tant med hål i huvudet

fredag 3 december 2010

Smuts!

Här en dag när jag och syrran stod och hängde i varsin lägenhetsdörr insåg vi en fruktansvärd sak!
Vi insåg att hela världens smuts hade samlats till stormöte- på våra ytterdörrar... :S





 UScHA! USCHA! UScHA! USCHA! UScHA! USCHA UScHA! USCHA! UScHA! 

 Nå, nu är det ju så att smuts har ingen chans mot mig och syrran! Nej, nej, nej, så vi tog oss en ordentlig "tambur"städning!

Se, så fint vi gör det! :)




 Å se så fint det blev! :D




 Hoh!, ja, jag är då nöjd! Skönt att slippa skämmas när man får besök!
Ja, det var väl det intressantaste ur min dag...
Imorgon är det fredag, då ser vi film och äter popcorn, jag och grabbarna. det blir bra. Jag är glad!
Are är det som väljer film på fredagar och min gissning är att det blir Nightmare Before Christmas, det blir också bra! Allt är lixom bra just nu! Förutom magen min då... :/ Det blir bara värre och värre... Men nu är operation nära! Ska bara fylla i nå papper och skicka till Sunderbyn så bokar dom in mig! Nice!

Jaja, hoho, thats all typ...


 Dagens visa då? Nåmen Tool såklart! Bra, bra, tack och goonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar